El Clúster


Brindem dins del SIL Barcelona pel nostre 10è aniversari, un moment molt especial que ha posat en valor una dècada de treball, evolució i transformació.


La setmana passada vam participar en el còctel de networking Women in Logistics, celebrat al SIL Barcelona. Un espai dedicat a visibilitzar el paper de la dona dins del sector logístic i del transport i també, impulsar la creació de referents per a les futures generacions de professionals.


La nostra gerent, Marta Losada Martin, participa en una de les taules rodones celebrades en el SIL Barcelona 2026, sota el títol: "La sostenibilitat ja no és opcional: com som competitius?", un espai de reflexió que ha posat de manifest el profund canvi que està vivint el sector.


Junt amb Foment del Treball, des del Clúster Catalonia Logistics hem signat un conveni de col·laboració per impulsar actuacions d’interès comú vinculades al transport, la mobilitat i la logística, sectors estratègics per a la competitivitat de l’economia catalana.

 


Des del Cluster Catalonia Logistics participem a la Jornada Catalana de la Mobilitat, celebrada a Vilanova i la Geltrú i organitzada per l’AMTU i l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, entre altres entitats del sector.


Modificar cookies